Nepstupn dokument, nutn pihlen
Input:

Csak regisztrált felhasználóknak hozzáférhető tartalom!

 

Ehhez a dokumentumhoz ingyenes a hozzáférés, de csak regisztrált felhasználók számára lehetséges.

 

A dokumentum nézőképe:

A járvány előtt még elnézték a vevők, ha egy kis cég ügyetlenkedett a neten, most már nincs türelem

2020.10.21, Forrás: HVG (http://www.hvg.hu/)

A lehetséges vevők 35-40 százaléka is visszakozhat egy online vásárlástól, ha nem tetszik neki, amit lát. A Magyar Telekom felmérése azt vizsgálta, mit várnak el a vevők a kisebb cégektől az interneten.

Mit figyelnek először a vevők, ha a neten szeretnének vásárolni vagy egy szolgáltatást megrendelni, és hogyan alakította át a járvány a szokásokat? Erről készített kutatást a Magyar Telekom és az NRC.

A reprezentatív felmérés szerint bármilyen munkára is keres az ember neten szakembert, a legfontosabb szempont az: legyen megtalálható az ár. Ha ezt a szintet nem ugorja meg egy cég, akkor gyakorlatilag esélytelen arra, hogy tőle rendeljenek a felhasználók, a szolgáltatás jellegétől függően az emberek 55-60 százaléka nevezte meg ezt a legjelentősebb szempontok között. A második legfontosabb az – 50 százalék feletti arányban választották ezt is –, hogy ha a felhasználónak kérdése van, arra gyorsan kapjon választ – maximum egy nap az elvárt válaszadási idő, de a többség az egy órán belüli reakcióidőt sem tartja túlzásnak. Az is sokat számít, hogy megjelenítsék a fogyasztói értékeléseket.

A teljes cikk megtekintéséhez, kérjük kattintson IDE!

Ingyenes hozzáférés csak a regisztrált felhasználók számára lehetséges.

Már regisztrált felhasználó? »

Még nem tag? » Ingyenes regisztráció


 

Annak érdekében, hogy az Önnek legjobb olvasási élményt nyújthassuk oldalunkon, cookie-kat használunk. A cookie-król, illetve használatukról részletesebb információkat a következő linken találhat: ide. Amennyiben a "folytatás" gombra kattint, vagy tovább használja oldalunkat, Ön tudomásul veszi a cookie-k használatát.