Ma van 2025.07.05

Csak regisztrált felhasználóknak hozzáférhető tartalom!
Input:

Hozzáférés csak az Környezet -és Munkavédelmi Tudásbázis portál regisztrált felhasználói számára lehetséges.

A dokumentum nézőképe:

Félrevezető greenwashing vagy valódi értékeken alapuló versenyelőny: útmutató a zöld marketinghez

2021.07.21, Forrás: Piac&Profit (http://www.piacesprofit.hu)

Az elmúlt években egyre fontosabb trenddé vált a fogyasztói társadalomnak a gyártók környezetbarát működése, a vásárolt termékek környezetre gyakorolt hatása, valamint a fenntarthatósági és környezettudatossági jelzők használata egy termék vagy szolgáltatás kapcsán. De milyen fogyasztóvédelmi követelményeknek kell megfelelniük a zöld reklámoknak? Milyen úgynevezett “zöld állításokat” használhatnak a vállalkozások a kommunikációjuk során? 

Az Európai Bizottság által végzett online felmérés 23 gazdasági ágazatban vizsgálta a COVID-19 járvány alatti fogyasztói

SZŰRŐK A PONTOS EREDMÉNYHEZ
SZŰRŐK A PONTOS EREDMÉNYHEZ
Címkék típusai